Tyla, arba pertraukos, arba atsisveikinimai

Labas.

Turbūt seniai nesimatėm. Nors, tiesą sakant, nėra nei akimirkos be tavęs savo galvoje, nuolat neduodi ramybės versdamas atiduoti visa, ką turiu, tuštiem baltiem lapam. Nelieka nei minčių, nei žodžių, net jausmų, jokios paslapties, tik nuoga siela. Visada mokėjai skaityti mano vidų geriau už kitus. Žiūrėdama tiesiai tau į akis nieko nuslėpti negaliu, aš žinau, kad jausčiausi kalta meluodama sau, ir tau tai patinka, tu pasiimi bet kokias mano abejones, net mažiausią liūdesį, ir juos išdidžiai įamžini. Tada sunku man pačiai viso to nematyti, tada žinau, kad niekada nesu iki galo laiminga.



Gerai, pripažįstu, kartais mane nuramini, kartais būni vienintelis, kuris iš tiesų supranta, ką noriu pasakyti ir ko nepasakau, kartu kenti skausmą, kartu ir šypsaisi. Galiu tau pasakot viską, kad ir ketvirtą nakties, kad ir lietui lyjant, bet kada, bet kur, aš esu tikra, kad tu klausysiesi. Ir taip, taip, malonu, kad palaikai man kompaniją, kad tiek daug žinai apie mane, kad einu per gyvenimą ne visai viena. Būna akimirkų, kai tik į tave ir galiu remtis. Turbūt todėl vis dar taip noriu, kad nesiskirtumėm. Tik, žinai, mano viduje viską supainioji, dėl tavo bet ir o jeigu prie tavęs galvoju tik dar daugiau. Sudėtinga su tavimi, tu mane pažįsti geriau nei aš pati, ir viską išdėstai tiesiai šviesiai savo eilutėse ir tarp jų. Tai dėl tavęs visas negatyvas darosi dar aštresnis, dar labiau akivaizdus. Dediesi viską suprantantis, nors iš tikrųjų nežinai nieko, apsimetinėji, remiesi jausmais ir intuicija ir taip bandai ką nors tvirtinti arba paneigti, iš pačių blogiausių dalykų visomis jėgomis mėgini kurti ką nors gražaus ar vertingo. Kaip apgailėtina, tu toks pat pasimetęs savyje, kaip ir aš pati.

Dabar bus kitaip, dabar mano mintys ir jausmai liks tik man, aš nenoriu jų dalintis su žodžiais, viso labo tik jie ir esi. Nieko daugiau. Tik žodžiai.

Tu kalbi per daug, per garsiai, tu turi išmokti patylėti. Atleisk, be tavęs paprasčiau.

Daug nekalbėsiu. Turbūt jau supratai, kur link suku. Taigi. Gal ne visam. Nepažadu.

9 komentarai: